Vårdag?


Se vad jag upptäckte i morse! Nu kanske våren äntligen är på väg!

Kommentarer:
Postat av: Coffee

Så fint! Vi har såna där också. Fast nu är de redan borta och det är andra som ska börja blomma, större saker. Tror dom heter tullipaner eller nåt sånt, matte brukar fräsa att jag ska akta dom ifall jag kommer nära dom med svansen.

2012-04-25 @ 23:30:57
Postat av: Trixi

Idag har jag sett massor av tussilagon! Snösmältningen har satt fart så snart kanske det kommer andra blommor här hos mig också. Och så har jag sett en pilgrimsfalk, visserligen nästan bara som en prick men ändå.

2012-04-28 @ 22:08:52
Postat av: Venta

Men så fina blommor. Sådana har vi också (eller hade i alla fall). :-) Vi har börjat få tulpaner hos oss.

Postat av: Trixi

Hej Venta! Lyckliga du som har längre sommar än jag!

2012-05-08 @ 20:19:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits