Frustrerande dag

Först var vi och badade, då var ju allt gott och väl, men sen kom en fågelfamilj simmandes och jag ville ut och simma med dom MEN DÅ BLEV JAG INSTÄNGD I BILEN. Sen var vi och hälsade på ett par grisar MEN JAG FICK INTE GÅ IN TILL DOM. Sen ville jag skälla och hoppa runt den här konstiga saken MEN DÅ VAR JAG TVUNGEN ATT SITTA FASTBUNDEN. I alla fall så fick jag en fjärdedels ostsmörgås till slut.

Pälsvårdsdag

FÖRE
Så här såg jag ut igår. Därför åkte jag idag hem till min första matte och husse och blev trimmad. Och jag blev inte bara tillsnyggad, utan jag fick dessutom flera frolicar och våffelbitar, så det var en väldigt bra resa jag gjorde.
EFTER

Simskoledag

Hej Alla! I sommar håller jag simskola, min enda elev hittills är min plastbrorsa Paco. Det krävdes lite övertalning att få honom i blötan men efter att jag försäkrat om att vi skulle hinna se ifall det kom något simdjur som gärna äter chihuahuor så hoppade han i. Och han har varit en väldigt duktig elev, han lärde sig simma så gott som ögonblickligen. Numera behöver jag bara finnas i närheten som vakt mot eventuella gäddor och andra sjöodjur. Och han simmar supersnabbt, särskilt när han ska tillbaka in mot land. Paco kommer att få ett supersimmardiplom när han kursat färdigt.
PS Nostricket har öppnat för sommarbilder nostricket.blogg.se

hits