Cykeldag

Idag tog jag en cykeltur. Vinden blåste i pälsen,

jag njöt av farten och alla spännande dofter.

 

 

På kvällen lekte jag en stund med leoparden. Det var

svettigt. 


Sommardagar



Bosse har varit på kollo hos mig i en vecka. Han hade
hemlängtan första dagen men sen gick det över och vi
hade rätt kul. Jag äter mycket fortare än Bosse och förut
försökte jag äta upp hans mat när min var slut
men nu har jag slutat med det.




Står och funderar på om jag ska bada eller låta bli...




Kom och lek med mig och min boll!

Het dag



Skönt med lite svalka i altanpoolen.
Det har varit väldigt varmt och jag har inte orkat med så mycket stök och bök.



Den här lilla kajungen satt i diket vid min promenadväg.
Den flyttade inte på sig trots att jag bara var en liten bit
ifrån den. Undrar om den hade tappat bort sin mamma?

hits