Kall dag

125.jpg
Burr burr, såååå kallt idag, har lekt en stund i snön på ängen. När jag är kall brukar jag sätta mig i det lilla hörnet och vänta på att någon ska komma och värma min mage med en uppvärmd handduk.

Kompisträffdag

123.jpg
Igår hade vi kompisträff.  Jag ville ha en gruppbild som minne av den här dagen men som ni ser gick det inte att få ihop en särskilt samlad grupp. Vi är iallafall, från vänster, Paco, Bosse, jag och Pumba.

Lekdag

122.jpg
Åh, jag har haft en sån rolig lekdag på ängen idag! Det är stark skare så både husse och jag kunde springa runt och roa oss. Undrar om jag skulle ta och studsa över staketet och sticka dit igen...? Skulle nog hinna om befälhavaren behagade titta bort några tiondels sekunder...

Vasaloppsdag

120.jpg
Matte och husse ser på Vasaloppet på TV men jag är inte särskilt intresserad av det. Jag är ute och tumlar och rumlar i min snöhög istället.
Var är våren säger att det nästan är vår hos mig men det tycker inte jag.

hits