Årets första på-ängen-dag


Äntligen har snön smält bort på min lekäng!
Då det var soligt och varmt idag, bestämde husse och jag att vi skulle ta en riktig långpromenad. Men helt plötsligt kände jag lukten av min taggboll och då visste jag att den låg i husses ficka och att vi skulle ut på ängen och leka. Jag blev så glad, så glad!


Kloklippardag


Det har varit en riktig mumsig dag idag: Jag har slickat upp en stor klick jordnötssmör! Och tydligen blev klorna klippta just då men det är bara vad jag hörde sägas, själv märkte jag inget.

Turbulent dag


Det var meningen att jag skulle stötta Paco inför en "heldagsoperation" i morse men så hände saker enligt tidigare inlägg. Paco ser ju ut att må bra även om jag inte kunde bistå med moderligt stöd.

Veterinärdag


Jag säger bara det här: ÄT INTE CHOKLADTRYFFLAR!

hits