Baddagar

56.jpg
Jag är i Badarland. Jag bara badar hela dagarna.

55.jpg
Det allra bästa jag vet att göra är att äta. Det nästbästa är att simma.

Midsommaraftons morgon

52.jpg
En fluga på staketet och jag får inte röra på mig...
Jag önskar ALLA mina vänner och släktingar en riktigt glad och trevlig midommar!

Utställningsdag

53.jpg
Var lite trött efter utställningen så jag kröp ihop i mitt favoritfönster och tog en tupplur. La presenterna under mig för att ingen skulle kunna knycka dom.

51.jpg
Det var min första utställning och jag visste inte riktigt hur man skulle bete sig. Men nu vet jag att man ska gå och gå, ibland ska man stå och nästan alltid ska man titta på den som håller i kopplet. Alla säger att jag gjorde det bra för att vara nybörjare.

Födelsedag

Bosse2
Idag säger vi Grattis! till Bosse som fyller 7 år.
Hurra hurra hurra hurra!

Premiärdag

49.jpg
I gårkväll var det dags, sommarens första magblöta och jag var såå lycklig.

Planteringsdag

48.jpg
Husse har planterat blommor i en kruka och en ros står och väntar på att bli nedgrävd. Och sommaren första jordgubbar!

hits