Mokajängdag


Matte for iväg i morse och husse och jag blev kvar hemma. Vet inte var hon varit men när hon kom hem hade hon med sig en mokajäng (en begamlad, det kände jag på lukten, jag tror det är Sylke som varit och nosat på den tidigare).
Gissa om jag slitit med den?!!!

Skogsdag


Vi var ute och lekte i skogen en dag, det var frost på marken och minusgrader i luften, och till slut började Paco frysa. Då åkte vi till min favoritaffär så att han skulle få sig en tröja. Jag ville hellre vara på leksaksavdelningen än på tröjavdelningen men jag fick inte hoppa i bollkartongen den här gången heller.

Klubbdag

Idag startar Nostricksklubben nostricket.blogg.se
Alla är välkomna att vara med!
Posta en bild till nostricket snabela me.com
och skriv några rader om vem du är.

Träningsdag


Playboyen
Elvis har korv på nosen, kände mig hetsad att också kunna.

hits