Nyårsaftonsdag


Jag önskar ALLA ett riktigt Gott Nytt År!


Julaftonsdag


Äntligen! Jag fick en apväska full med frolic i min julstrumpa!
Tack Trolltassar!
I gårkväll planerade jag att vaka in tolvslaget och öppna paketet så fort det blev julafton, tyvärr råkade jag somna... 
GOD JUL till er alla!
PS I ivern glömde jag att spara ett par bitar till Allt-i-allon men jag tror inte han blev ledsen för det.

Julklappsdag


När jag kom hem ikväll låg det ett paket på min dagbädd. Först såg jag den inte men sen kände jag att det luktade supergott från mitt hörn. Jag rusade dit och började öppna paketet, åååh det doftade så härligt. Men när jag nästan kommit igenom pappret kom matte farande och tog paketet ifrån mig! Det står 24/12 på det, sa hon, du får inte öppna det nu! Och så tog hon ut ett kort och sen teipade hon igen hålet som jag lyckats få upp. Du får vänta till julaftonsmorgon, sa hon, då ska du få det i din julstrumpa. Jag började nästan gråta, det är ju flera dagar kvar till julafton men hon var obevklig - arrrggg. Titta på kortet så ser du vem paketet är ifrån, sa matte. Och då såg jag det supersnygga, proffsiga julkortet som såklart var från Gulliga Gullan och Kramiga Kråkan!!! Tusen, tusen TACK!!! Jag längtar så ininorden till julafton, det ska bli så spännande att se vad som finns i paketet! Puss, puss, voff, voff från Trixi som nu är glad igen.

Påminnelsedag

Hej Alla! Jag vill bara påminna om att det snart är jul (ifall någon skulle ha glömt bort det) och att det åter är dags för den årliga julkortsutställningen på http://nostricket.blogg.se
Maila ditt julkort till [email protected]
Skriv några rader text som kan följa med bilden och gör gärna bilden 600 px bred.
Alla är välkomna med sina julkort!

hits