Födelsedag


Idag fyller jag 8 år.
Igår var jag ute och reste och kom inte hem förrän sent på natten så då passar det bra att fira slappandes i soffhörnan tillsammans med Allt-i-allon.
TACK till alla gratulanter på Facebook, jag blev överraskad och glad, hade inte väntat mig det!
Och så säger jag grattis grattis till mina trillingsystrar!

Regnig fredag


Så här brukar jag sätta mig när jag vill att matte eller husse ska uppmärksamma att det är något akut i faggorna som måste åtgärdas på direkten, som matrester eller kaksmulor på tallrikarna. Jag stirrar intensivt på dom men för det mesta skrattar dom bara och frågar om jag vill gå ut, det kan dröja hur länge som helst innan dom begriper vad jag menar och då brukar jag passa på att kasta ett getöga på TV:n när jag ändå är i lagom titthöjd.

hits