Cafédag


Idag bestämde jag att vi skulle gå på
café. Matte och husse beställde kaffe och kakor och jag ville ha en korv.



Efter ett tag kom Sune och vi blev kompisar på direkten (jag åt upp resterna av hans hamburgare). Först sprang vi runt runt och sedan kom vi på att vi skulle försöka ta oss in i köket. Sune ville inte bängla med skyddsgrinden, han sa att han inte fick göra sånt, men jag har inte fått några förhållningsorder som gäller just det, så vi bestämde att jag skulle försöka knuffa upp grinden medan han låg på golvet och såg oskyldig ut. Tyvärr så lyckades jag inte och det var synd att Sune inte kunde hjälpa till för han har mycket mer muskler än jag.

Cruisingdag

ikväll har jag varit ute och åkt bil tillsammans med Bosse, Paco och Sylke. Killarna satt där framme och vi tjejer bak. Det fanns inget tak på bilen så efter ett tag blev det rätt blåsigt, men det var riktigt kul ändå.

hits