Bosse-på-besökdag

tob
Bosse hälsar på hos mig i dag. Hans matte är på kurs.
Vi har varit ute i kylan. Bosse ville nosa runt och ta reda
på det senaste nyheterna, men för mig är det inte så
mycket nytt eftersom jag gick här i går och i förrgår osv.
Till slut gick vi i alla fall in till värmen och myspyset.

tob2





Deppardag

os

Husse tittar bara på OS (han kallar det att koppla av!) och jag som trodde
han skulle leka med mig för att det är lediglördag.
Men ikväll blir det kul! Då ska vi hälsa på hos Bosse!


Vinterdag

ostasien
Äntligen sol!  Som synes var vi långt borta ute i kylan.
Frös om baktassarna, matte värmde dem men sina yllevantar.

herrgård
Här sitter jag framför herrgården. Vi ska strax börja klättringen mot bilen
och hemfärden. Jag blev buren ( se föregående anteckning om kalla
baktassar).


Bortbjuden-dag

middag
Jag har varit borta på middag idag, med god mat och trevligt sällskap.
När det var dags för uppbrott ville jag stanna över natten, det kändes
tungt att ge sig ut i kylan och jag hade det så mysigt där jag låg i soffan
under täcket. Men värdfolket ville i säng så det var bara att pallra sig
hemåt...

hits