Rosa kuldag


Jag fick mitt halsband med rosa kula idag!

Överraskningsdag


När jag satt i mitt spanarfönster i förmiddags såg jag att brevbäraren hade svårt att få ner posten i brevlådan. Självklart blev jag nyfiken och ropade åt sekreteraren att gå och kolla vad det var. Och där var världens största paket till lilla mig!!! På baksidan läste jag att Gullan och Kråkan hört att jag måste ta medicintabiletter och då blev dom oroliga för att min husa inte skulle ha ordnat hem tillräckligt med godis. Men nu har jag så mycket läckerheter att jag aldrig vill sluta ta medicintabiletter! Och så fick jag en ny kompis också, jättemjuk och lättburen (men jag tror den har rätt kraftiga tänder, den har ännu inte öppnat munnen så jag har inte haft någon möjlighet att se efter). Tack Gullan och Kråkan för allt det goda!


Och det här är mitt nya favoritgodis - Miniben. Supersmaskens. Jag bad fotografen hjälpa mig att hålla upp påsen så ni alla kan se hur den ser ut. Rekommenderas! Miniben får 5 svansvift av mig.


hits