Första snön-dagen

Första snön-dagen
Då var det dags igen. Vintern hade kommit medan jag sov.

Motionsdag

motion
Bosse och jag har sprungit ikapp på ängen idag. Han springer fortare än
jag och då blir jag sur.


Då- och nudag

03ligg
Idag är det två år sedan jag flyttade från min mamma och syster till mitt
riktiga hem. Då var jag 9 veckor gammal och vägde 1,9 kilo.

05ligg
Nu väger jag 5,5 kilo.


03mat
Jag har alltid tyckt om att äta. Det här är min första måltid hemma.

05mat
I vanliga fall står jag inte så här mitt på golvet när jag äter, det var matte som
tvingade mig att stå så här för att bilden skulle bli så lik den första som
möjligt.

Gråvädersdag



Jag har slutat jaga cyklister. Dom kan rulla så fort dom har lust med, jag bryr
mig inte ett dugg.

Lördag


Va? Vem är det??

hits