Sightseeingdag

Matte och husse är så känsliga för regn så det blev ingen skogsutflykt idag, istället åkte vi iväg och tittade på den nya tågstationen. Efter att jag sett mig mätt på glashuset började jag undersöka omgivningarna och hittade en bassäng som var intressant. Det var visserligen inte simdjup på vattnet men det var kul ändå. Senare var vi ner till älven och då fick jag simma en stund.

7-årsdag


Vid frukosten fanns det en present till mig på altanbordet - ett paket full med frolic!
Grattis säger jag också till mina två systrar!

Kompisdagar


Bosse och Paco är på semester hos mig.
Matte sa att vi skulle få smaskiga godbitar om vi satt snällt så hon fick ta en bild att ha som minne av den här sommaren. Såklart att Bosse och jag sträckte på oss och satt blickstilla, godis tackar man ju inte nej till, men Paco bara gapskrattade hela tiden, han tyckte vi var lättlurade för han sa att vi bara skulle få knäckebrödssmulor.

hits