Shoppingdag


47.jpg
Det finns så mycket gott och roligt hos min favoritkrämare. Här har jag fått syn på en stor hög med tuggben och väntar på att matte ska släppa uppmärksamheten för en sekund så jag kan rusa dit.

Törstig dag

9915-200
Idag har jag verkligen fått användning av vattenflaskan som jag fick av gullgrabbarna Nisse och Zmugge.

Leksöndag

43.jpg
Nisse, Zmugge och jag träffades på ängen. Hittade en pinne som vi alla ville ha som vår egen.


42.jpg
Jag försöker hoppa så högt jag bara kan för att jag ska få mest Falu rågrut. Nisse ville inte , han spottade ut sin bit så då åt jag upp den också.

Löpardag

41a.jpg
Har återupptagit min löpträning. Banan kändes bra, fint fäste.

Gräsdag

40a.jpg
Under kvällspromenaden hittade jag några färska grässtrån som jag tog ett par tuggor av.

hits