Julklappsdag


När jag kom hem ikväll låg det ett paket på min dagbädd. Först såg jag den inte men sen kände jag att det luktade supergott från mitt hörn. Jag rusade dit och började öppna paketet, åååh det doftade så härligt. Men när jag nästan kommit igenom pappret kom matte farande och tog paketet ifrån mig! Det står 24/12 på det, sa hon, du får inte öppna det nu! Och så tog hon ut ett kort och sen teipade hon igen hålet som jag lyckats få upp. Du får vänta till julaftonsmorgon, sa hon, då ska du få det i din julstrumpa. Jag började nästan gråta, det är ju flera dagar kvar till julafton men hon var obevklig - arrrggg. Titta på kortet så ser du vem paketet är ifrån, sa matte. Och då såg jag det supersnygga, proffsiga julkortet som såklart var från Gulliga Gullan och Kramiga Kråkan!!! Tusen, tusen TACK!!! Jag längtar så ininorden till julafton, det ska bli så spännande att se vad som finns i paketet! Puss, puss, voff, voff från Trixi som nu är glad igen.

Kommentarer:
Postat av: Dixie

Åh, så spännande med paket!! Gull och Kråka har säkert skickat något väldigt, väldigt fint till dig. Själv har jag inte sett att mamma har tagit fram några julklappar till mig, men det gör hon säkert snart.



Voff, tass och nosgos från Dixie!!

Postat av: Leo

Hej Trixi!

Jag har också ett sånt paket och det luktar så gott, att jag vet precis i vilket skåp matte gömt det. Så nu sitter jag vid skåpet titt som tätt, gråter lite på noffevis, och bara väntar på rätt datum...

2009-12-18 @ 14:59:21
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Nisse, Zmugge & Assar

Vad snälla Gullan och Kråkan är, som skickar julklappar till dig. Vi kan förstå din frustration, det är ju flera dagar kvar till jul. Hade det varit Assar hade han nog redan öppnat paketet, han är så ouppfostrad :))



GOD JUL på dig TRIXI!



Griffonkillarna

2009-12-22 @ 22:55:27
URL: http://www.123minsida.se/Griffonkillarna
Postat av: Gull med dotter

-Nu è det snart DATUMET!

GOD JUL!!!!!

2009-12-23 @ 18:20:10
Postat av: Trixi

Jag vet! Fem timmar och trettiosju minuter kvar!

2009-12-23 @ 18:23:44

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits