Motionsdag


Häromdagen var jag och motionerade i djupsnö. Jag gick efter en upptrampad stig men ändå var det ganska djupt, det behövdes inte så lång runda innan jag hade fått min träningsdos för dagen. Den självlysande västen lyser upp snön runt omkring mig.
PS Jag blev lite kinkig när jag såg vad som stod i 3:dje stycket nerifrån i den här artikeln
http://www.vk.se/Article.jsp?article=320907
Där skrivs det att det är löjeväckande när hundar har egna hemsidor. Va!!!? Har ni hört något så tokigt!?

Kommentarer:
Postat av: Gullan och Kråkan

Jodu, den snubben saknade några viktiga komponenter i sin hjärna helt klart! Honom bryr vi oss inte om Trixi!!!!



Vi hoppas att din reflexväst är specialdesignad, och att du har läst ditt horoskop för dagen! ;-)



/Flickorna

2010-01-03 @ 17:25:52
Postat av: Coffee

Men den där sm skrev det begriper ju ingenting, ju! Så dumt folk det finns! Vi har ju kul på nätet precis som våra människor.

Fin snöbild på dig! Jag har ingen såndär väst, men ett tag hade jag ett halsband som blinkade, det var kul! Och sen hade jag en liten lampa som blinkade i halsbandet men den gick snöret av på till sist.

Jag har ett regntäcke, men det avskyr jag!

Är det mycket bilar där du brukar promenera?

2010-01-03 @ 17:29:21
Postat av: Anonym

Hej Gullan och Kråkan! Jadå, min väst är en specialdesignad gåva från Bosse (han blev för muskulös för den) och mitt horoskop idag säger att jag kommer att ha en skön hemmakväll med TV och mysmat (=div. från kylen). Mysmat blir det för att vi måste ransonera mina skulor, dom är på väg att ta slut - finns bara en liten slatt kvar och det ska räcka till middag idag och frukost i morgon.



Hej Coffee! Jag har också ett blinkhalsband men när jag är långhårig (som nu) så gömmer den sig bland all päls och syns nästan inte. I lilla skogen är det inga bilar men det går en cykelväg i närheten och där kör det mopeder som låter högt. Matte påstår att jag har en viss förkärlek för att jaga sånt som låter illa - som trimmade mopeder och snöröjare. Om vi går efter andra cykelvägar så ligger bilvägarna alldeles inpå och då får jag vara lös bara när det finns höga snövallar emellan. Reflexvästen har jag för att cyklisterna ska se mig, det finns jättemånga personer som cyklar här även när det är snöstorm.

2010-01-03 @ 17:48:44
Postat av: M

haha söt hund- kolla in min blogg på min hund som varit ute och busat i snön :)

Postat av: Dixie

Den där nissemannen som skrev den artikeln har aaaldrig haft en hund att vara glad i, det är jag och mamma hjärtans eniga i. Jag fnyser högljutt åt såna tramsiga åsikter. Kanske jag skulle skriva nåt i min blogg i dag igen bara för säkerhets skull...?!!

2010-01-06 @ 17:38:46
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=noffe
Postat av: Trixi

Hej M.! Din vovve ser också ut att tycka om snö.



Hej Dixie! Jag fnyser med dig!

2010-01-06 @ 19:16:46
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Jamen han är ju bara avundsjuk - min matte läste och säger att han har inga vänner och inga som kommer att sakna honom...

Därför blir han avundsjuk på sådana som oss som är omtyckta av såååååå många!

har du sett Simbas snöbild på hans blogg?

Kram

Mamma

2010-01-07 @ 07:50:26
URL: http://www.lobeiroskennel.com
Postat av: Trixi

Hej Morsan! Jag ska genast gå in till Simba och titta! (Och den där farbrorn han har säkert ingen hund som tycker om honom.)

2010-01-08 @ 20:12:47
Postat av: Frasse

Även jag rynkar på min ståtliga nos åt den där fånen! Håller med din mamma Trixi - han är bara avundsjuk! Det finns ju uppenbarligen ingen som fixar någon hemsida till honom!! Näe jag och Kickan undrar tvärtom varför man bloggar om man INTE är/har hund?! ;-)



Kämpa på i snön! Här har vi också MASSOR med snö, så jag och Ärtan kan inte springa loss på golfbanan som vi vill, vi är hänvisade till de plogade vägarna :-/

2010-01-09 @ 22:31:45
URL: http://www.vuvven.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits