Simhoppardag


Idag har jag övat simhopp, särskilt har jag tränat att hålla bakbenen sträckta.

Kommentarer:
Postat av: Romeo

Vilket snyggt hopp du gör. Har du övat länge?

Postat av: Trixi

Hallo Romeo! Just det här hoppet har jag övat på i sommar. Faktiskt bara igår. Hopp från brygga övade jag förra sommaren så jag har ju grunderna sen tidigare. Planerar du att börja med simhopp?

2009-07-31 @ 07:25:10
Postat av: Dixie

Åh, vad du är modig, Trixi!! Jag har aldrig hoppat från någon brygga eller sten, men så har jag inte haft möjligheten att prova heller då. Visst är det roligt att bada?



Voff och tass från Dixie!!

Postat av: hector

grattis till det fina hoppaet voff hector

2009-07-31 @ 14:29:38
URL: http://hector007.se
Postat av: Coffee

Å, så stiligt! Du är jätteduktig!

2009-08-01 @ 01:16:56
Postat av: Leo

Det var som tusan hakar...från Leo!

2009-08-01 @ 22:07:47
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Trixi

Hej Dixie! Det behövs inget mod, bara träning. Du får säga till din matte att ni ska gå till en brygga där du kan träna.



Tjena Hector! Tack för berömmet!



Hej Coffee! Tack tack! Jag har tränat en del så jag har blivit van. och så tror jag att du också kan hoppa på samma sätt. Åtminstone säger matte det, för hon hade en hund en gång som var släkt till dig på långt håll, och den hunden hon badade och hoppade hela tiden (hur det nu gick till förstår jag inte riktigt.



Tjaba Leo! Du Leo, det är lät gjort det där: 1.Ställ dig på en sten med djupt vatten under. 2. Säg åt någon (matte?) att kasta en pinne i vattnet. 3. Klart och fixat!

2009-08-03 @ 18:00:29
Postat av: Gullan och Kråkan

Vi har kikat en del på simhopp det senaste och det där slår nog italienskorna och klämmer sig in på en snygg pallplats! Det var det stiligaste hoppet vi någonsin skådat!!!!!

2009-08-04 @ 20:43:26
URL: http://www.trolltass.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits