Valpvaktsdagar

89.jpg
jag är alldelses yr och vimmelkantig, på gränsen till utmattad. Det är inget halkande på bananskal att sköta om lille Paco. Matte i huset har varit lite krasslig så min matte och jag har varit där och tagit hand om hushållet. Kom hem igår kväll och la mig på rygg i soffan och sov i flera timmar. Men jag måste erkänna att lite kul var det, trots allt.  Ni undrar kanske om Bosse var behjälplig i bestyren?

90.jpg
Nejdå, det var han inte. Han låg mest på sofflocket, ovanpå en hög av sammetskuddar.

Kommentarer:
Postat av: Annika

hehehe.. Ja, men han är juuu bara såå söt!

2007-10-27 @ 21:33:28
Postat av: Gullan

Hejja Trixi! Du verkar ju ha full koll på honom i alla fall, men jag förstår att du har kämpat. Och vad säger man om Bosse!???? Hrm. Men till hans försvar så får man ju säga att han gjorde sig ypperligt där på sammetskuddarna!
Tass, tass från Gullan (som har fullt schå med Kråkan som är en vild-huligan med sina 5 månader!).

2007-10-28 @ 00:55:54
Postat av: Coffee

Oj, oj, du har verkligen fått ligga i! Såna där små har ju hur mycket energi som helst... Bosse tyckte nog att det var skönt att få avlastning, han har honom ju jämt annars!
Jag är lite putt idag för husse är ute och jagar och jag fick inte följa med! Fast jag var så jätteduktig förra gången och talade om var älgen var långt innan husse hade en aning!
Och inte får jag gå milpromenaden heller som vanligt, för matte har ju ont i foten.
Tass tass från Coffee

2007-10-28 @ 08:42:00
Postat av: Nisse

Nu förstår du hur jag har det, varje dag! Fast nog kunde väl Bosse ha hjälpt dig lite grand, han verkar vara en riktig latmask :)
När det gäller valpar så kan de vara hur jobbiga som helst, fast lite roliga är de allt, eller hur? Hoppas du nu får vila ett lite tag ifrån lille Paco.

Din vän Nisse

Postat av: Trixi

Annika: Visst är väl jag också söt?
Gullan: Menar du att dom små blir än värre när dom blir äldre??? Pust! Och visst passar n'Bosse ihop med sammetskuddarna men lite assistans hade jag väntat mig....
Coffee: Orättvist att du inte fick följa med! Antar att husse inte såg skymten av älg när du inte var med och visade honom. Måtte din matte bli bra i foten snart, det är inte kul när mattarna är ur funktion.
Nisse: Valpar är jobbiga, jag vet ju hur Zmugge kan vara, och du som är med honom hela tiden blir väl helt utslut. Vi kanske ska börja sätta ner tassen och visa var skåpet ska stå?

2007-10-30 @ 08:34:09
Postat av: Nisse

TRIXI! Jag har en utmaning åt dig. Gå in på min hemsida och läs.

Nisseplutten :)

2007-11-01 @ 12:36:38
URL: http://nisseplutten.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits