Bardag

79.jpg
Sommarens sista soliga söndag, hängde i baren och spanade.

Kommentarer:
Postat av: Nisse och Zmugge

Kom det några fler hundar till baren eller fick du sitta där själv hela tiden och spana?
Vi skulle ha varit där och hållit igång stället, eller vad tror du? Hade vi varit för busiga för att vara i hundbaren tror du?
Griffonkillarna :)

2007-08-19 @ 20:10:30
Postat av: Trixi

Det hade varit skitkul om ni varit där! Baren låg lite utanför den andra baren så vi skulle ha kunnat stoja och skråla ganska mycket utan att störa tvåbeningarna. Tyvärr så kom det inga andra hundar, dom fick inte för sina hussar och mattar utan var tvungna att sitta vid människobaren och vara lugna och tysta.

2007-08-19 @ 21:05:21
Postat av: Leo

Vad spanade du på vid baren, Trixi? Något intressant? Undran från Leo.

Postat av: Trixi

Grabbar och mopeder, det sista var mest intressant, ni pojkar är ju så jobbiga ibland men mopeder är alltid kul att skälla på.

2007-08-20 @ 22:02:25
Postat av: GULLAN

Åh, Trixi. Jag önskar att jag hade varit där. Jag ÄLSKAR att skälla på mopeder! Gú vad skoj vi kunde ha haft. Du är såååå cool där du hänger!
Tasseli-tass från lilla Gull

2007-08-22 @ 06:31:45
Postat av: Trixi

Så du blir också exalterad av mopeder! Kul! att jag inte är ensam om min hobby, det hade varit underbart att hoppa och skälla tillsammans med en kompis. Tänk så vi kunde ha hetsat varandra!

2007-08-22 @ 08:30:22
Postat av: Leo

Men flickor, vad är en moppe mot en traktor?! Det är något att sätta på plats! Nospussar till Trixi och Gullan från Leo the norfolk!

2007-08-23 @ 22:51:26
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Trixi

Leo: Oj, traktorer! Det är inte ofta jag ser såna, du är verkligen the dog om du jagar iväg så stora maskiner! *blinkar till Gullan*
Från det ena till det andra: Jag träffade Olliver igår (synd bara att han var kopplad hade bråttom hem) och just nu tror jag att jag gillar grabbar bättre än mopeder...

2007-08-24 @ 08:11:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits