Blandad dag

scen
Jag tog min kvällspromenad på stan. Bl a nosade jag runt i en park och
upptäckte då den här scenen. Eftersom det ibland slagit mig att jag
borde ägna mig åt kommunpolitik så provade jag på hur det skulle
vara att stå framför folkmassorna (fantastisk utsikt man har där
uppifrån!) och det kändes bara bra. Vad jag nu funderar på är ifall jag
måste gå med stavar om jag skulle bli vald...

blaser
Så småningom övergick kvällen till kall och kulen.
Jag tvekade en stund ifall jag skulle blöta ner mig...

pinne4
men jag är mycket miljömedveten och kände min plikt att rensa upp
skräp som dummerjönsarna kastat i sjön. Så det var bara att ge sig
iväg utan att tänka på temperaturen.

d
Jag kan stå på bakbenen och snurra runt om det är frolic mellan
fingrarna ovanför mig.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Vad duktig du är som plockar upp skräp efter andra, och i vattnet dessutom. Det vet jag inte om jag klarat av. Du vet, min korta nos gör att det är svårt att ta upp saker i vatten.
Visst måste du ha fått frossa efter det där badet? Det var nog ganska kallt, kan jag tänka mig. Hoppas du inte blir förkyld och får snuva.

Vov från Nisse!

2006-09-02 @ 09:27:22
Postat av: Coffee

Ja, vad gör man inte för en Frolic... ;-)

2006-09-02 @ 18:44:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits