Bärdag

9.jpg
Har varit på söndagsutflykt. Här sitter jag bland ris och gräs och får
blåbär.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Vad mysigt ni verka ha haft det idag. Äta blåbär är inte dumt, fast tungan blir så blå :))
Vov/Nisse

2006-09-24 @ 19:19:13
Postat av: Coffee

Blir du matad med dom? Du är ju precis lagom stor att äta direkt av blåbärsriset, du behöver inte ens böja dig ner, ju1 ;-)
Förra året åt jag massor av bär när jag var ute med husse och matte, både blåbär och hallon hittade jag i massor. Men i år är det nästan inga bär häromkring, konstigt nog.

2006-09-24 @ 20:02:19
Postat av: Trixi

Nisse. Jag badade också idag. Kanske sista gången för i år.
Coffee. Jag brukar plocka själv, både blåbär och jordgubbar, men jag tror matte ville ha en bild, hon tyckte väl jag var gullig när jag stod på bakbenen i riset.

2006-09-24 @ 20:52:07
Postat av: Coffee

Det har matte alldeles rätt i!

2006-09-27 @ 06:33:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits