Utflyktsdag

is

Äntligen ÖPPET VATTEN!
Men hur jag än slet och drog fick jag inte bada...


Kommentarer:
Postat av: Coffee

Åh! Bada som är det roligaste som finns! Men din matte tyckte väl att det var för kallt.
På vintern kan man ju rulla sig i snö, det gör jag jämt. Det är ju en sorts vatten det också. Det känns skönt i pälsen. Gräs rullar jag gärna i också, när det finns nåt. Min pappa är också galen i att rulla sig säger min första matte, så det är väl ärftligt.
Det är vackert där uppe där du bor. Min matte undrar om det är Umeälven?

2006-03-27 @ 08:28:32
Postat av: Trixi

Det är Umeälven.
Vi är ofta där och utflyktar men jag får inte bada i älven på sommaren heller. Matte säger att det är för strömt i vattnet och att jag skulle hamna i havet långt borta. Väntar ivrigt på att sjön ska öppna sig men matte säger att vi får se sen hur det blir med badandet i år. Det låter som att det kanske bara blir altanpoolen i sommar, :(

2006-03-27 @ 08:42:52
Postat av: Cola'n

Fy vad fint det är där du bor!!! Här i Mariedal är det badsäsong året om tycker vi. Tyvärr håller inte matte med, men eftersom vi är lösa på våra promenader så lyckas vi allt som oftast hitta nått dike eller så som vi kan plumsa i, även på vintern.

När vi sen får stora isklumpar under tassarna, så blir hon lite kinkig för då är hon tvungen att plocka bort dom. Allvarligt, ibland är dom så gnälliga.. Puss/Cola'n


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits