Lekplatsdag

tunnel
Jag har varit på hundlekplatsen igen, samma som jag var på i fjol.
Och jag kände igen mig och kom ihåg vad man ska göra med
dom olika sakerna.
Det var väldigt varmt där ute i skogen så matte har blött mitt huvud med
vatten för att jag inte ska dåna.

balans
Den här mojängen sprang jag upp och ner på flera gånger bara för
att det är roligt. Och så förstås för att jag fick en godbit varje gång jag
kom ner.

a-hinder
Och det här hindret är jättehögt.. Det kändes bra att besegra den!

hoppring
Hoppringen är jag inte så förtjust i men jag hoppar om jag blir övertalad.

Kommentarer:
Postat av: Coffee

Å, så duktig du är! Önskar matte ville ta med mig på något sånt där... jag kanske skulle klara av det jag med, vem vet? Jag är i alla fall duktig på att hoppa upp på stora stenar i skogen.

2006-07-23 @ 23:55:11
Postat av: Trixi

Det är klart du skulle klara av det! Det är mest hundar i din storlek som brukar vara där och leka. Det finns säkert en sån lekplats i din stad också. Man behöver inte vara där när det är allmän träning, man kan gå dit när ingen annan är där, då kan man tjoa och springa hur mycket som helst.

2006-07-24 @ 06:01:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits