Frissan-dag

FÖRE
Före

EFTER
Efter




Kommentarer:
Postat av: Helene

Vad söt man kan vara och bli kanske också, söööt!

Postat av: Coffee

Du är söt både före och efter! Är det jobbigt hos frissan? Mig kammar bara matte ibland, det är rätt skönt.
Hur kallt har ni uppe hos er? Här är det varmt fortfarande så man blir smutsig om tassarna, och det finns gräs att rulla sig i. Det gör jag varenda gång jag går ut, det är så skönt.

2005-12-12 @ 06:53:24
Postat av: Trixi

Åå, tack, Helene och Coffee! Nu känner jag mig ännu sötare.

Var glad, Coffe, att du inte behöver gå till frissan. Det är inte kul. Första gången jag blev friserad levde jag om hela tiden, men numera brukar jag försöka vara stilla och inte trilskas för då går det fortast. Det gör inte ont men det är lite ryckigt. Efteråt, däremot, är kul, då brukar jag alltid få några extra godbitar.

2005-12-13 @ 15:15:27
Postat av: Smilla

Hmm Trixi, jag ska tala om en sak för dig..
Coffee behöver visst gå till frissan, men hon bara liksom slipper på något vis.

Jag som såklart är såå bra på det mesta, står som ett ljus på bordet och då får jag också godis! Då säger matte att jag är den bästa hunden i världen.. men det visste jag ju redan!! ;-) Nosgnugg/ Smilla

2007-12-10 @ 21:56:22
URL: http://www.kennel-explicit.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits