Träningsdag


Playboyen
Elvis har korv på nosen, kände mig hetsad att också kunna.

Kommentarer:
Postat av: Gullan

Ja, jäklar Trixi.

Hetsad ser du ut att vara!

Vilken fokus du har på osten!!!

SNYGGT!

Postat av: Trixi

Hej Gullan! Du, det där var jobbigt. Du kan väl tänka dig: att ha osten så nära men inte få äta den (sen fick jag äta den så klart, när bilden var tagen. Men att vänta! Ögonen fastnade nästan i skelningen.)

2008-11-04 @ 22:28:39
Postat av: Leo

Det var duktigt Trixi. Man ser ju hur svårt der är och att du skärper dig jättemycket! Vi har också varit inne och tittat på Elvis med korven. Fast han ser misstänkt cool ut. Undrar om den var fastklistrad? Noffetass, Leo!

2008-11-05 @ 00:04:47
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Trixi

Där har vi det, Leo! Den var klistrad! Inte konstigt han ser så skicklig ut med korvbalanseringen.

2008-11-05 @ 00:07:11
Postat av: Mamma

Hej gumman!

vad duktig du är - ja jag vet att Elvis skryter om det där med korven och liiiiite imponerad är man ju! Jag förstår inte varför den ska vara PÅ nosen när den ska in I gapet! Onödig väntan tycker jag.

Stolt över dig gumman - om det var någon som skulle kunna utmana honom så var det du!!!

Kramar

Mamma

2008-11-05 @ 06:28:47
URL: http://www.lobeiroskennel.com
Postat av: Trixi

Hej Morsan! Det var kämpigt att behärska sig, men jag lyckades! Matte säger att jag blivit så lättlärd nu på vuxnare dar, och det är klart att någongång måste man ju börja ta ansvar och visa vad man egentligen går för...

2008-11-05 @ 08:42:11
Postat av: Gullan

Nä, nä, nä!

Att låta en bit ost ligga på nosen är INTE att "ta ansvar, etc" utan ett prov på EXTREM uthållighet och vilja att behaga den som håller pekfingret på kameraknappen.

Det är något alldeles fantastiskt.

Men Karlsson som hjälp kanske vi skulle kunna göra det (Kråkan och jag själv), men då får vi väl gå med ost på nosryggen tills den blir grön och försvinner in i omgivningen. DET hade varit retligt värre det!

Du är BÄST Trixi!



Tassar från alla oss. Ostbalanserarfans i Västergötland!

/Gull

2008-11-05 @ 23:38:45
URL: http://www.trolltass.se
Postat av: Nisse och Zmugge

När vi såg att du, men även Elvis var så duktiga, var vi bara tvugna att försöka. Gå in på vår sida får du se vad jag kan. Zmugge, han som inte kan någonting var helt värdelös på nostricket. Men själv så tyckte jag att jag var ganska duktig. Vi ska utmana alla våra bloggläsare att göra just Nostricket.



Nosgos från Nisse

2008-11-06 @ 16:59:12
URL: http://nisseplutten.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits