Utflyktsdag

65.jpg
På min utflykt idag hittade jag en vattenpöl och en båt.

66.jpg
Jag smet ombord men innan jag hunnit iväg blev jag kallad
tillbaka på land. Synd, det hade varit kul att ta en båttur.

Regn- och soldag

63.jpg
Bosse är hos mig under sin semester. Vi passade på att promenera
mellan regnskurarna för vi ville inte bli blöta i pälsen.

Bad- och klättrardag

62.jpg
Har haft en spännande dag vid havet. Plaskat i vågorna och klättrat
i berg.  Var tvungen att ha livlina men det hade nog varit roligare utan.


61.jpg
Husse säger att jag blivit bra på att ta mig fram i svår terräng.


Friskluftsdag

059.jpg
Äntligen hemma efter allt resande hit och dit. Hade en riktigt ljuvlig dag med mycket grönt , massor av frisk luft och några bitar rågruta.


Handduksdag

57.jpg
Den blöta handduken är min räddning i hettan.

hits