Filtig dag

filt
Matte har prenumererat på en hundtidning och jag fick en filt på köpet.
Har inte bestämt mig för om jag tycker om den än, den är lite sprakig.


Presentdag

present
Det kom ett paket med posten idag!!!
Tant L har skickat jättegoda matbitar (matte gömde flera stycken som jag
sprang runt och letade) och en boll som jag genast började leka med.
Dom konstiga papperspåsarna tänkte jag riva sönder men det fick jag inte,
matte sa att dom var jättefiffiga, vet inte vad hon ska använda dom till.

TACK tant L! Det var en riktig överraskning för jag brukar aldrig få post.

Promenaddag

badplats
Det har varit en riktig promenaddag idag.
Vi har varit ute vid badplatsen men tyvärr så gick det inte att bada
idag.

grill3
Här sitter jag i den nedgående solen och väntar på att grillelden ska
tändas.


Spanardag

spaning
Idag har jag suttit i fönstret och spanat ner mot cykelvägen, tyckte jag
hörde några konstiga ljud som jag ville kontrollera ...
På eftermiddan var jag en sväng på stan, matte skulle till fotoaffären och
dit får jag alltid följa  med in men sen när hon skulle handla gomaten till
middag stod husse och jag utanför  och väntade.
Nu är det kväll och jag ska strax ut på min kvällsrunda men först ska
jag ta några gnag på mitt tuggben.

hits