Vårdag

stol2

Det har varit en riktig vårdag idag. Sol och varmt.
Jag har tagit en långpromenad runt sjön.
I en liten bäck hittade jag en stol som någon hade tappat.
Trist för dom, nu saknar dom en matsalsstol.
Kan också berätta att jag premiärdoppade tassarna för säsongen.
Sjön är inte isfri än så vi såg inte så många fåglar,  bara ett knip-par.


Solig dag

sol

Idag var solen framme några timmar och jag passade på att sitta ute ett tag.
Det är jättekul att spana ner mot cykelvägen...


Snöskottardag

Skottar

Igår skottade husse snö och jag satt i fönstret och tittade på, men när
matte kommer med kameran tittar jag på henne istället.



Längtans dag

husse2


Vårdag?

staket
Är inte snön vitare på andra sidan????

rymmen
Jag måste kolla!

Tyvärr kom husse med hårda rösten och avbröt allttihop och jag blev tvungen
att återvända, Fick aldrig veta om snön är bättre hos grannen...

hits