Handduksdag

57.jpg
Den blöta handduken är min räddning i hettan.

Kommentarer:
Postat av: Sune/Herbert

Visst är det för varmt? Vi måste bada flera ggr per dag. Förresten så har vi har haft problem med att skriva en kommentar på din blogg, så därför grattar vi dig till din fina placering i Vännes. Vi stod och tittade hur fint du gick i ringen.
Norre-killarna

2007-07-04 @ 20:51:00
Postat av: Trixi

Jag tittade efter er på utställningen men såg er inte men när är vi kom hem så fanns ni med på våra bilder. Nisse har berättat att ni gjorde bra ifrån er i Vännäs. Grattis Sune till FINUCH!

2007-07-04 @ 22:09:05
Postat av: Nisse och Zmugge

Visst är det varmt? Det är tur att du en handuk som du kan svalka dig med. Zmugge lider i värmen, så han måste duscha varje gång han ska ut. Själv så klarar jag mig rätt bra, även om jag tycker det är varmt. Jag slipper i alla fall duscha när jag går ut och det är jag jätteglad över.
Ska prata med matte och säga att hon får skaffa mig en sån där handduk. Den verkar superbra :)
Måste få säga att du är verkligen elegant i den blå handduken :)
Nisseplutten

2007-07-04 @ 22:41:22
Postat av: Coffee

Upp-och-nedvända världen! Här är det minsann inte hett, det regnar så matte kan knappt sjasa ut mig att kissa!
Och jag håller med om att färgen klär dig!

2007-07-04 @ 23:59:54
Postat av: Leo

Hej Trixi! Har du sett att man efterlyser noffefoton till en årskalender på SNTK:s hemsida? Det är ju så fina bilder på dig här att man kunde ha en katalog bara med dig! Min matte tycker att du borde skicka in några bilder så att fler få se dom! Noffehälsningar från Leo på Fårö.
Ps. Du är så söt i midsommarkransen...

Postat av: Leo

Hej Trixi! Har du sett att man efterlyser noffefoton till en årskalender på SNTK:s hemsida? Det är ju så fina bilder på dig här att man kunde ha en katalog bara med dig! Min matte tycker att du borde skicka in några bilder så att fler få se dom! Noffehälsningar från Leo på Fårö.
Ps. Du är så söt i midsommarkransen...

2007-07-05 @ 19:15:23
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Trixi

Nisse och Zmugge:
Man kan också ha en badbalja på balkongen som man blöter tassarna och magen i men jag tycker handduk är bäst. I morgon åker jag iväg igen men vi ses nästa vecka.
Coffe:
Tur att du har långa ben och vattenavstötande päls (visst har du det?) om det regnar mycket!
Leo:
Matte säger Tack för tipset, kul idé, hon ska kika i arkiven om hon hittar något som ser ut att passa. Har du klarat dig undan fästingar? När jag var på Gotland, för flera år sedan, var det flera fästingar som bet sig fast på mig men i år har matte smetat något i nacken på mig som ska skrämma bort dem. Här hemma har vi inte odjuren men dom fanns i Badarland.

2007-07-05 @ 19:52:49
Postat av: GULLAN

Hej Trixi och alla andra!
(Leo har till exempel Tage tjatat om...dom är med i samma klubb eller nå't)
Jo! Jag vill också tycka att färgen på handduken passar utmärkt till din excellenta färg Trixi! Och dessutom säga att sådana handdukar har vi MASSOR av! Det är bara att hänga ut dom en liten kort stund så -VIPPS- är dom genomdränkta!
Men på måndag har matte sagt att det är en sol på mäter-o-låg-kartan...vi får väl se...
Och så håller matte med Leos matte (DOM två verkar ju riktigt komma överens) att ni skall skicka in bilder på dig Trixi.... Kolla också vart du skall skicka dom... TIL MEJ!!!! Tjohoooo! ;-)
/Gull

2007-07-07 @ 00:29:31
Postat av: Trixi

Hej Gullan!
Jag tror att solen är hemma hos er nu för här är den inte. Matte säger att hon sett att det är du som ska ha bilderna, hon har varit och kollat hur bilderna ska se ut om man vill skicka in några.
Klubb? Du menar en särskild avdelning av STORABOKSTÄVER-klubben?

2007-07-09 @ 07:05:23
Postat av: gullan

Hej igen Trixi!
Vaddå STORABOKSTÄVERKLUBBEN. Är DET en särskild klubb? Nu vågade jag inte skriva mitt namn med stora bokstäver längre...kanske dom i klubben stämmer mej!?
Du kan i alla fall hälsa din matte att hon inte behöver bikymra sig för hur bilderna "skall se ut" för du är ju så JÄDRANS SNYGG TRIXI!
Och jag tror säkert att du svassade ur-tjusigt på utställningen när du var på den!
STORA kramar (så får dom i klubbarna säja vad dom vill om det) och tassar från lilla gullan.
(ps. Tage och Leo är ju med i svampklubben där dom hyllar champinjoner... ds.)
JAG gillar kantareller bättre! Så dé så!

2007-07-13 @ 21:27:41
Postat av: Trixi

Hej GULLAN! Du kan lugnt fortsätta skriva ditt namn med stora bokstäver, dom i klubbarna kan inte stämma dig så du behöver inte vara orolig. Jag gillar också kantareller bättre.
/Svansvift från TRIXI

2007-07-14 @ 06:15:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits