Grapefruktdag

9915-108

Matte var svårväckt i morse så jag kilade iväg  till konsum och köpte
några grapefrukt. Det är hennes favoritfrukt just nu och gör henne
glad och pigg.


konsum2

Det var tungt att släpa på frukterna så jag blev tvungen att ta paus
ett par gånger efter vägen och passade då på att kika på fåglarna som
satt uppe i träden.

PS. Matte hade vaknat under tiden jag var borta och blivit förskräckt
över att jag inte  var hemma. Men hon blev överlycklig då hon hörde
mig på bron och kramade mig läääänge. Och hon blev jätteglad över
frukten.

Kommentarer:
Postat av: Coffee

Men oj oj oj så duktig du är! Och snäll mot din matte!
Jag är jättesnäll mot min matte också. Tvättar hennes fötter varenda kväll gör jag.

2006-06-01 @ 16:36:41
Postat av: Bosse

Min matte gillar oxå grapefrukt och jag vill oxå överraska min matte men jag fattar inte hur du tog dig ut. Jag tar inte ett steg över tröskeln om inte någon matte eller husse säger kom då eller varsågod och gå. Du får lära mig och sporra mig att bli modigare nästa gång vi träffas. Det var kul att du var hos mig idag, visst var vattenmelonen god?!

2006-06-01 @ 21:49:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits