Söndag

95.jpg
Skaren bar mig nästan överallt, det var bara ibland jag trampade ner i någon grop.

Kommentarer:
Postat av: Leo

Hej Trixi! Jag gillar snö, men jag har inte sett någon på väldigt länge! Jag var i Danmark över helgen. Förstår nu att det var din norwichkompis Sune som jag träffade på båten dit. Vi var två coola black and tan-killar som inte låtsades om varandra särskilt mycket. Jag tycker vi hängöron är snyggare. Eller hur, Trixi? Nospuss från Leo The Norfolk!

Postat av: Trixi

Träffade du Sune!!? På väg till Danmark!? Så kul! att du mött min kompis ( jag har inte sett honom på evigheter). Ni skulle väl dit för att hämta hem lite fler bokstäver gissar jag...
Och självklart, Leo,
hängande ÄR snyggare än stående, en miljon gånger snyggare!

2007-11-07 @ 12:33:40
Postat av: Leo

Hej Trixi! Titta på Sunes sida! Där är ju vi, Sune och jag och två airedaleflickor!
Nospuss från Leo!

2007-11-07 @ 22:24:02
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Trixi

Jag rusar dit genast!

2007-11-07 @ 23:06:38
Postat av: Gullan

Jag bara undrar om du fick tag på hassel-musen som jag bestämt kan se speglas i dina ögon där du spanar i snön!??? Dom kan ju vara luriga dom där pip-djuren...

2007-11-07 @ 23:19:42
Postat av: Anonym

Den rackarn smet! Men det gör inget. Jag har "det andra, du vet" i tankarna hela tiden och en sång går runt, runt i mitt huvud, så här: Om tio dar, tralllalala, ska världen slås av häääpnaad.

2007-11-08 @ 08:49:22
Postat av: Gullan

Du är ju bara hopplös Trixi! Hur har du kommit på den fina sången!? Du är så bra, tralllalalaaaa!

2007-11-09 @ 00:43:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits