Löpardag

41a.jpg
Har återupptagit min löpträning. Banan kändes bra, fint fäste.

Kommentarer:
Postat av: Coffee

Oj, du ser så proffsig ut! Är du med i någon idrottsklubb eller?

2007-05-14 @ 22:37:02
Postat av: Trixi

Nej, inte än, men jag väntar på att någon klubb ska fråga mig, eller någon som vill att jag ska ha en reklamtröja på mig kanske...

2007-05-15 @ 18:33:46
Postat av: Nisse och Zmugge

Oj, inte visste vi att du löptränade. Inte undra på att du inte orkar springa hela tiden på din fritid, som vi gör. Men vi skulle gärna hänga med dig och träna, eftersom vi är rätt snabba av oss. Säg till nästa gång så hänger vi gärna med och tränar. Kanske vi kan ge dig en match :)

Två snabba killar, Nisse och Zmugge

2007-05-16 @ 20:01:33

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits