Melonkväll

melon
Har varit hos Bosse och käkat melon. Gott!

Kommentarer:
Postat av: Bosse

Gissa om det vattnar sig i munnen när jag ser bilden. Jag tror nog att du fick lite mer melon än mig, du fick nog smaka när jag låg på kudden och försökte vila från allt stök som blir när huset fylls av människor. Nästa gång får jag vara mer allert eftersom jag tycker att det är viktigt att det blir rättvist. Nu tycker min matte att det är dax att gå ut å sistkissa. Jag däremot, föredrar att bara ligga å dra mig, jag kan tänka mig att gå ut mycket senare men då vill hon och alla andra i familjen bara sova. Jag gillar att gå ut sent när alla grannhundar redan har gått sin sistrunda. Jag är killen som vill ha färska nyheter. See you/Bosse

2006-06-02 @ 21:55:26
Postat av: Coffee

Det är vad jag kallar en glad bild!! ;-)

2006-06-04 @ 09:02:55
Postat av: Bosco

Hmmm... Vilket hälsofreak du är Trixi. Först grapefrukt och nu melon! Själv vaktar jag grillen extremt noga när husse och matte grillar. Tänk om man en dag skulle lyckas sno en hel flintastek! Jippiee!!!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits