Dåsig dag

hett2
Hett, hett och hett. Den blöta handduken kom till användning
idag igen.



Kommentarer:
Postat av: Nisse

Hej Trixi! Hörde din sköna stämma idag, på eftermiddagen. Hörde du min? Kramar Nisse:)

2006-07-27 @ 20:22:45
Postat av: Trixi

När jag hör dig ute brukar jag rusa ut på altanen men oftast syns du inte till, du bara hörs. Förresten tycker jag att jag varit lite hes sen vi träffades sist, då när du hade med dig bollen ner till ängen.

2006-07-28 @ 11:31:32
Postat av: Bosco

Ja... varmt är det verkligen. Var ute och åkte bil igår, men värmen gjorde att magen ställde till besvär. Usch så pinsamt, och att det dessutom står på min blogg. Taskig matte jag har....

Postat av: Nisse

Oj! Så roligt att träffa dig idag, fast Bosse kunde du ha lämnat hemma. Han verkade lite sur på mig. Hoppas vi ses snart! Kramar Nisse

2006-07-29 @ 14:54:41
URL: http://nisseplutten.webblogg.se/
Postat av: Trixi

Bosco:
Har varit in och läst om incidenten. Verkligen taskigt av din matte att sprida det så där. Kan du inte hugga henne lite i hälen eller nåt sånt?

Nisse:
Bosse är en snäll prick i vanliga fall men han kanske ska brösta sig när det kommer andra pojkar? Bosses matte säger att han bara
spänner sig, att han inte menar allvar. Jag tror inte heller att han är arg på riktigt (kan någon som ligger på en grön plyschkudde vara det?), det hör jag på hans röst, men min matte är ju så sjåpig och tjafsig ibland. Vi ses säkert snart igen!

2006-07-29 @ 15:13:54
Postat av: Bosse

Nä men hallå i lådan!!! Här går man in på sidan för å spana in bilder på lillbruttan å så snackas det hejvillt om en annan. Å min plyschkudde kunde vi väl ändå hålla inom familjen, Trixi!?! Nu var det ju faktiskt så att jag aldrig hann med att uppfatta att ni, Trixi och Nisse, var polare. Och jag är ju inte dummare än att jag fattar att T är ute å spanar/träffar andra hundar när jag inte är med, men det svider som attan och jag kan inte hjälpa att jag blir lite grinig, det förstår du säkert, Nisse, du som oxå är hund. ! Även om jag är lite kaxig så skulle jag aldrig, typ, bita eller så. Vi ses Trixi,
och Nisse vi ses, om du vågar.

2006-07-29 @ 18:56:18
Postat av: Oliver

Guuuud så snygg du är med ditt dok! Vilka vackra färger, dom klär dig verkligen! För att fortsätta snacket om Bosse....Hm.... har hört ryktas om att ni står varandra nära för dagen... Jag, en utställningschamp. borde väl ha större chans även om matte går på alla två! ;)

2006-07-29 @ 19:20:53
Postat av: Trixi

Hej Oliver.
Ja, vi är nära varandra idag, Bosse och jag, och vi har det så mysigt, fikar och slappar i soffan, ute och luftar oss ibland, reisar runt (mest jag). Kanske jag kunde få se en bild på dig, jag har ju aldrig träffat dig, så jag får se om du är så snygg som du antyder. Förresten så är Bosse nästanchamp. och jag är skullevarachamp. om jag hade iddas gå på utställning.

2006-07-29 @ 21:13:05
Postat av: Sune

När jag och matte åker ner till Nisse så måste vi träffas. Då får vi gå på ängen och busa. Kanske du vill "gossa" med mig?

2006-07-30 @ 20:56:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits