Innedag

fatolj
Det regnar. Känner mig dåsig efter maten.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Gillar din stil, verkar mysig den där fotölj. Kanske vi kan byta?
Du får min Biabädd om jag får din fotölj? Fast matte säger nog att den inte passar in i vårt sovrum, fel färg, grrr.

2006-08-29 @ 19:16:09
Postat av: Coffee

Det ser mysigt ut i din fina fåtölj. Jag har en hel soffa jag, en tvåsits chesterfield i grön plysch (säger matte). Du får gärna dela den med mig om du skulle komma och hälsa på oss! Vi får plats båda två i den.

2006-08-30 @ 21:48:00
Postat av: Anonym

Fåtöljen har jag ärvt av minihusse och den är jätteskön när jag bara vill slappa eller ta en powernap.
Nisse - jag har sett att du inte tycker om din Biabädd så jag vill nog inte byta. Och det där pratet om färg - vad är färg för något?
Coffee - så kul det skulle vara att testa din chesterfield, har aldrig legat i en sån. Kanske matte och husse bestämmer sig för långtur någongång och då ska jag säga till om att vi ska hälsa på hos dig.

2006-08-31 @ 09:16:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits