Lekdag




Idag ringde jag Bosses matte och frågade om han fick komma
ut och leka och det fick han. Så vi drog iväg till fotbollsplan
och sprang runt runt och hade jättekul. Sen tog vi en sväng ner
till sjön och blötte tassarna.




För ett tag sedan var Bosse sjukskriven och då fick han ta det lugnt,
och det gick inte att busa med honom för han hade en plastkåpa på huvudet.
Efteråt, när han blivit frisk, blev han ganska förändrad. Han började tycka
om att leka och så började han roffa åt sig godbitar (som jag tidigare fått ha för mig själv).
Men han är så snäll, så snäll. Jag får låtsasbita och låtsasmorra åt
honom utan att han blir arg. Och jag blir alltid tokglad när han kommer
och hälsar på mig.

Kommentarer:
Postat av: bosse

Fan va kul vi hade. I dag har jag i princip bara fått sitta i bilen. Matte har åkt dit och hon har åkt hit. Förr gillade jag ju det, men jag vet inte....du vet sen jag började gilla godis mer och sluta upp med "du vet vad" så är det inte lika kul med bilen längre. Jag känner liksom inte att jag måste ha koll på allt. Nå, jag har äntligen fattat vad blobben är, jag har ju hört din matte gå "blobb, blobb, blobb, men inte brytt mig. Men det är ju kul att vi äntligen kan snacka utan att du ska bita mig. Kom snart och ta ut mig på lek igen, här bara dööööör man ju det är så trist.

2005-05-07 @ 21:31:44
Postat av: Cola'n

Matte har precix hittat denna sidan och sitter och skrattar och håller på.. Jag vill bara tala om att den där "plastkåpan" Bosse hade på sig heter egentligen parabol.. Jag brukar få massor av kul kanaler när jag använder min!! Puss/Cola'n


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits