Hoppdag




I dag, efter middagen, åkte vi iväg med bilen. Färden gick efter en
gropig och hoppig väg. Jag satt på min höga kudde i baksätet och för
varje grop så studsade jag först upp och och sedan ner igen.
Till slut kände jag mig riktigt omskakad.
Så småningom fick jag äntligen gå ur bilen och då var vi i en stor skog.
Efter en stunds strosande uppenbarade sig helt plötsligt en 
hundlekplats. Det fanns det massor av saker att göra där. Jag hoppade
över pinnar, balanserade på höga plankor och sprang genom jätterör.
Det var dyngkul!





Kommentarer:
Postat av: malo

hej Trixi,
du ser ut att vara i topptrim. Hoppas vi kan leka någon gång. jag är åxå i toppform och älskar att leka. Om du frågar matte och husse riktigt snälltså kanske vi kan göra det i sommar. Kommer du ihåg det där gula stntorpet som låg vid en sjö - mitt ute på landet. Där bor en ganska snäll mamma som mest tycker om katter. Hon blev ändå ganska uppjagad av att ha dig kring benen. Det låter väl inge vidare tycker du men hon behöver bli det, uppjagad alltså, positivt uppjagad. Inte i ett träd eller så men så där att hon kommer av sig och börjar skratta -gapskratta. I alla fall så kommer jag att vara där ett tag i sommar och jag älskar att bada jag åxå.Så be nu riktigt snällt så kommer vi att kunna skälla en duett på torpett. voff, voff/ "malo~

2005-05-19 @ 10:41:12
Postat av: Trixi

Hej malo!
Åååh, så du tycker också om att bada! Det är bland det bästa jag vet, det är så roligt att försöka simma ifatt löv och pinnar som flyter på vattnet. Brukar du också jaga löv och pinnar?
Jag minns det gula huset med sjön från förra gången det var sommar. Det var jättekul där men det var synd att jag inte fick bada så mycket som jag själv ville och inte heller fick jag inte springa efter katten som fanns där eller gräva i jorden (sån där härlig lättgrävd sort med växter i, du vet). Ha det riktigt kul när du leker så ses vi kanske någongång!

2005-05-19 @ 11:11:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits