Söndag



Idag har jag varit på utflykt.
Först sprang jag runt i en park där det fanns en massa olika djur (men
tyvärr inga hundar).



Efter djuren var vi på ett ställe där jag fick smaka på pajsmulor, lite
avskrap som blev över när husse och matte ätit sig mätta. Där fanns
också en jättedusch som jag gärna hade provat men det fick jag inte.
Vi var till ännu ett ställe, men det är inget att orda om för det var så tråkigt.




När vi äntligen var hemma igen la jag mig på altanen, på en matta som
tant L har virkat. Den är lagom i rundningen tycker jag..

Kommentarer:
Postat av: Coffee

Hej igen! Kul att du har uppat, jag tittar in rätt ofta hos dig!
Nu behöver jag inte vara avundsjuk på ditt bad längre, för nu har jag också äntligen fått bada! Matte, husse och jag var och hälsade på mamma, pappa, mina halvsyskon Elvis och Pepsi samt Diva och hennes valp Cola. Det var hemskt roligt att bada med dom. Vi badade flera gånger och lekte en massa annat också. Fast det är en sak som är konstig - alla de andra är svarta, och jag är brun. men de gillar mig ändå, som tur är.
-Du är hemskt söt på korten. Du måste ha rätt lätt för att få godbitar och sånt av din matte och husse?
Hälsningar från Coffee

2005-06-26 @ 23:28:32
Postat av: Trixi

Så roligt du har som är kompis med så många släktingar! Jag har bara Bosse (även om han inte är _bara_). Om ett par veckor ska jag hälsa på i min mammas och min systers hem för jag ska bli friserad, då får jag träffa dom om dom är hemma, men vi är inte jättekompisar för vi träffas så sällan. Min mamma och min syster har inte heller samma färg som jag, dom är bruna och jag är både brun och svart.
Jag får alldeles för lite godbitar! Husse och matte är rent ut sagt snåla. Dom säger att jag är matfrisk och har lätt för att gå upp i vikt. Än sen då?!
Det regnar här idag så jag hade ingen större lust att vara ute, jag gjorde det jag behövde och sen gick jag in.
Ha det så kul och hoppas du får bada många fler gånger!
Voff frånTrixi

2005-06-27 @ 11:19:40
Postat av: Cola'n

Det är precis sant som Coffee säger.. Hon är lite konstig.. ;-) Matte säger att det inte va det hon sa.. men du vet ju att alla har rätt till sin egen tolkning!! Puss/ Cola'n


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits